سفارش تبلیغ
صبا ویژن

درباره سایه ابرو و معایب و مزیت هاش

 

    استفاده از پنکیک سایه ابرو یکی از روش هایی است که با آن میتوان نواحی خالی در ابرو را پر و یا برجسته کرد. به طور کلی بیشترین استفاده از سایه ابرو برای ایجاد کردن یک سایه ضریف بر روی ابرو ها است

از خوبیای این روش میتوان گفت چون که با سوزن انجام میشود کمترین ممیزان درد و خون ریزی را دارد و خطری برای پوست دارد. یکی از مزیت های استفاده از سایه ابرو این است خود بافت ابرو را زیباتر نشان میدهد. این روش هیچ گون عیبی برای هیچ پوستی حتی پوست های حساس ندارد اما اگر هدفتون این است که دوام بیشتری داشته باشد میتوانید اون به همراه هاشور ابرو انجام دهید.

.ماندگاری این روش بین شش ماه تا یک سال است و بستگی به پوست شخص،عمق کاشت رنگ،شرایط فیزیکی بدن و … دارد.همچنین در صورت خسته شدن از حالت ابرو راه هایی برای پاک کردن آن وجود دارد؛از جمله:پاک کردن با لیزر،کرم پاک کننده سایه ابرو.این تکنیک مدرن شباهت زیادی با تاتو ابرو دارد ولی در مقایسه با تاتو ابرو ماندگاری کمتری دارد و شما بعد از چند ماه میتوانید مدل ابروهای خود را تغییر دهید.

خرید سایه ابرو

سایه ابرو قسمت هایی از ابرو که تراکم کمی دارد را پر کرده و کادر یا خط مشخص در ابرو ایجاد نمیکند و به همین دلیل ظاهری طبیعی دارد.لازم است توجه داشته باشید به این نکته که حالت ابرو را با توجه به فرم هندسی صورت خود انتخاب کنید.سایه ابرو دائمی که به دو روش:میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن انجام میشود انواع متفاوتی از جمله:ساده (شامل سایه ساده با قاب و سایه ساده بدون قاب)،سایه طبیعی و… دارد.ماندگاری سایه ابرو در روش میکروپیگمنتیشن معمولا بیشتر میباشد اما در هر دو روش وسایل و سوزن های مورد استفاده باید به صورت یکبار مصرف به کار بروند.در انجام سایه به روش میکروبلیدینگ فقط امکان شیدینگ ابرو وجود دارد.

مداد ابرو یا سایه ابرو؟

همانطور که گفتیم خانم ها علاقه زیادی به استفاده از ابزارهای آرایشی جهت زیباتر کردن ابروهایشان دارند. یکی از این ابزارها مداد ابرو یا سایه ابرو است که میتواند در بهتر کردن ظاهر ابرو به آنها کمک کند. بسیاری از خانم ها ترجیح میدهند به جای استفاده از تاتو و هاشور از مداد بهره بگیرند. زیرا هاشور و تاتو ظاهری ثابت و مصنوعی به چهره میدهد و دیگر خانم ها نمیتوانند در مدل ابروهایشان را تغییر دهند. اما آیا استفاده از مداد ابرو بهتر است یا سایه ابرو؟